Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  Htc Htc

جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات فناوری و موبایل

بررسي هدست واقعيت مجازي HTC Vive (بخش دوم)

تجربه‌ي واقعيت مجازي با  HTC Vive

يكي از مهم‌ترين مشكلاتي كه پيش از اين براي هدست‌هاي واقعيت مجازي وجود داشت، تلقين حس تهوع به كاربر به دليل تكان‌هاي ناگهاني ناشي از تجربه‌ي بازي‌هاي پرافت‌وخيز واقعيت مجازي بود. اچ‌تي‌سي به طور كامل به اين ايراد واقف بوده و به همين دليل سعي كرده اين مسأله را در هدست خود به حداقل برساند. در تجربياتي كه كاربران از كار با HTC Vive داشتند، تعداد افرادي كه دچار سرگيجه‌هاي ناشي از VR بودند، به مراتب كمتر از Oculus Rift گزارش شده‌است. همچنين اين هدست حالت تهوع و موارد شديدتر را نيز با موفقيت و به طور كامل از تجربه‌ي كاربري واقعيت مجازي حذف كرده‌ است.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/10/19 ساعت: ۲۰ توسط:asus-hamedan-cellphone :

بررسي هدست واقعيت مجازي HTC Vive (بخش اول)

با وجود اينكه هدست‌هاي Oculus Rift نخستين تجربه‌ي جدي واقعيت مجازي را در اختيار گيمرهاي علاقمند قرار دادند، اما ايرادات و نواقص اين محصول باعث شد كه شركت‌هاي ديگري نيز پا به عرصه‌ي ساخت هدست‌هاي واقعيت مجازي بگذارند و سوداي فرمانروايي قلمروي واقعيت مجازي را در سر بپرورانند. يكي از اين كمپاني‌ها، اچ‌تي‌سي بود كه توانست با عرضه‌ي HTC Vive به رقيبي جديدي براي Oculus Rift تبديل شود و در بسياري موارد نيز از آن پيشي بگيرد.

HTC Vive در نگاه اول بيش از هرچيز، به دستگاهي مي‌ماند كه از آينده آمده‌ است. طراحي اين محصول بسيار جسورانه‌تر از رقبايي نظير Oculus Rift انجام پذيرفته‌است تا حس پيشرفته بودن بيش از پيش در آن جلوه‌گر شود.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/10/19 ساعت: ۲۰ توسط:asus-hamedan-cellphone :