جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات فناوری و موبایل جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات فناوری و موبایل .

جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات فناوری و موبایل

کدام مدل لپ تاپ لنوو را بخریم؟

اگر قصد از این برند را دارید با معرفی ویژگی های اختصاصی، انواع مدل ها و خدمات نمایندگی لپ تاپ لنوو همراه ما باشید.

مقایسه انواع مدل های لپ تاپ لنوو

لپ‌ تاپ لنوو Ideapad

اگر انتظاری که از یک لپ تاپ دارید در حد انجام بازی و روزمرگی هایی نظیر وب گردی و پیام‌رسانی و نیازهای این چنینی است ، Ideapad برای شما گزینه مناسبی است. گرچه این لپ‌تاپ‌ها در مقایسه خانواده‌های دیگر همچون Thinkpad و Legion سنگین و قدرتمند نیستند،اما در مدل‌های متنوع با کارایی های متفاوت عرضه می‌شوند. در ادامه به تفاوت زیرمجموعه‌های Ideapad میپردازیم:

 لپ تاپ : deapad 700لپ‌تاپ‌های سری Ideapad 700 دارای قدرت و کارایی را دارند و در انواع ۱۵ تا ۱۷ اینچی تولید می‌شوند. ، بهترین نوع برای رفع انتظارات روزمره و نیمه حرفه ای ‌بشمار می‌رود.

لپ‌تاپ لنوو Ideapad 500:این مدل گزینه مناسبی برای استفاده کودکان هستند.

لپ‌تاپ لنوو Ideapad 300 : برای کاربرانی که دانشجو یا دانش آموز هستند پیشنهاد مناسبی است.

لپ‌تاپ لنوو Ideapad 100: انتخابی اقتصادی و ارزان تر از سایر مدل هاست.

 

لپ‌تاپ لنوو Yoga

 نمونه ای انعطاف پذیر با قابلیت چرخش 360 درجه کیبورد و نمایش گر لمسی، در واقع از نمونه های دوکاره بشمار میروند.

لپ‌تاپ لنوو Yoga 900:: این مدل گرانترین نسخه از خانواده yoga است که قدرت پردازنده بسیار بالایی دارد.

لپ‌تاپ لنوو Yoga 700:: در اندازه 13 و 15 اینچی به بازار عرضه شده و قابلیت‌هایی همچون حافظه‌ی ذخیره‌سازی سریع و نمایشگر لمسی 4K را داراست.

لپ‌تاپ لنوو Yoga 500: برخورداری از پردازنده‌های اینتل و AMD ویژگی منحصربفرد این مدل است.

لپ‌تاپ لنوو Yoga 300: ارزان ترین عضو خانواده yogo است و ابعاد 11 اینچی دارد.

لپ‌تاپ لنوو Yoga Book

کیبورد مورد استفاده در سری یوگا بوک، کارایی چندمنظوره برای انجام فعالیت ها دارد. هم می توانید از کیبورد معمولی و هم لمسی آن استفاده کنیم و از طراحی با قلم در پنل کیبورد لذت ببرید.

لپ‌تاپ لنوو ThinkPad

این سری از دسته لپ تاپ های اداری هستند که از کاربران عادی تا حرفه ای می توانند نیازهای خود را با آن ها رفع کنند.

لپ‌تاپ لنوو Legion

سری Legion مخصوص گیمرها طراحی شده‌اند و مجهز به آخرین نسخه‌ی موجود از پردازنده‌های هستند. ویژگی برجسته دیگر این سری  بهره مندی از حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع PCIe SSD، و سرعت فوق العاده را در بارگذاری بازی‌ها در اختیار کاربران می گذارد.

نمایندگی لنوو چه خدماتی در اختیار مشتریان قرار می دهد؟

عمدتا لپ تاپ و گوشی از بین تولیدات شرکت ، می توان به عنوان اصلی ترین محصولات نام برد. از وظایف اصلی یک نمایندگی عرضه محصولات با قیمت واقعی و مناسب به مشتریان است، از دیگر فعالیت هایی که نمایندگی بر عهده دارد می توان به پشتیبانی فنی، آموزش مخصوص مشتریان، خدمات گارانتی و مهم تر از همه ارائه گارانتی اشاره کرد. لنوو در این نمایندگی های زیادی برای فروش و تعمیرات در تهران و شهرستان ها دارد که از بین معروف ترین ها نمایندگی لپ تاپ لنوو در اصفهان را می توان مثال زد.

چگونه از خدمات پس از فروش لنوو استفاده کنیم؟

ابتدا عنوان خدمتی را که به آن نیاز دارید در گوگل جستجو کنید، بلافاصله موتورهای ‌جستجو گر اطلاعات لازم در مورد آدرس و شماره تماس نزدیک ترین نمایندگی ها در اختیار شما قرار می‌دهند  که می توانید به سایت بازیابی اطلاعات (https://bazyaby.ir) مراجعه کنید. در صورتی که هنوز از زمان گارانتی باقی مانده باشد، میتوانید بصورت کاملا رایگان یا تخفیفات در نظر گرفته شده و در صورت اتمام گارانتی با پرداخت هزینه( البته این هزینه ها در نمایندگی بسیار مناسب تر از سایر مراکز است)، از خدمات مورد نظر خود بهره مند شوید.بنابراین بعد از تماس با مراجعه حضوری به یک نمایندگی از برند مورد نظر مثلا نمایندگی لنوو اصفهان، پس از معاینه فنی کامپیوترتان، از خدمات مشاوره و تعمیرات استفاده کنید.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۸:۳۸ توسط:Polar bear موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)