جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات فناوری و موبایل جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات فناوری و موبایل .

جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات فناوری و موبایل

نگاهی به هدست هولولنز 2 ؛ جادوی واقعی مایکروسافت (بخش 2)

همچنین همان‌طور که در بالا هم اشاره شد باید استفاده کاربری راحت را نیز به این ویژگی‌ها اضافه کنیم که می‌تواند حتی روی عینک کاربران نیز استفاده شود. گفتنی است که هولولنز 2 با پردازنده موبایل اسنپدراگون 850 کوالکام نیروی پردازشی مورد نیاز خود را تامین می‌کند که توسط موتور هوش مصنوعی کوالکام نیز همراهی می‌شود. با این حساب پردازنده یاد شده جایگزین پردازنده اینتل در نسخه پیشین هولولنز شده است.

طراحی هدست مایکروسافت هولولنز 2

طراحی جدید ممکن است برای کسی که قبلا از هدست واقعیت مجازی هولولنز استفاده نکرده است، ساده به نظر برسد. اما برای آن دسته از افرادی که با هولولنز نسخه پیشین آشنایی دارند، کاهش وزن و اندازه، نکته قابل توجه در این محصول جدید است. درواقع وزن نسخه پیشین هولولنز مایکروسافت معادل 579 گرم بوده که در نسخه جدید یعنی هولولنز 2 شاهد وزنی معادل 566 گرم هستیم، اما همچنان سنگین به نظر می‌رسد و احساس می‌شود با امکانات جدیدی که دارد سنگین‌تر از عدد یاد شده باشد. چراکه هولولنز 2 اندکی در بدنه پشتی ضخیم‌تر بوده و حالا با نوار سربند پشت سر هماهنگ شده و به راحتی بر روی سر جای می‌گیرد.

این در حالی است که هدست در قسمت جلو، اندازه کوچک‌تری دارد. حالا مرکز تعادل هدست هولولو لنز جدید اندکی در پشت گوش‌ها قرار می‌گیرد و به مانند استفاده از یک کلاه بیس بال شبیه‌سازی شده است. این موضوع همچنین در استفاده از عینک نیز خود را به خوبی نشان می‌دهد و افراد عینکی نیز به راحتی می‌توانند از این هدست استفاده کنند. تنها کافی است اندکی نوار سربند هدست را شل کنند. این تغییر باعث شده است تا هدست هولو لنز 2 راحت‌تر پوشیده شده و بهتر بر روی سر تنظیم شود. در حقیقت تنظیمات یاد شده آن نیز به مانند تنظیم بند کوله پشتی راحت و آسان خواهد بود.

با همه این‌ها از نمایشگر این هدست نیز نباید غافل شویم. مدل طراحی شده این صفحه، شفاف است که اندکی کج به نظر می‌رسد تا تماس چشمی و دید بهتری را در انجام کارهای معمول به مانند محصولات سایر شرکت‌های همکار تولیدکننده هدست واقعیت ترکیبی ویندوز به ارمغان آورد. در این قسمت از مقالات پلازامگ می‌توانید درباره واقعیت ترکیبی ویندوز نیز اطلاعاتی را کسب کنید.

 

با این حساب می‌توانیم بگوییم ردموندی‌ها در طراحی هولولنز 2 عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته‌اند و استفاده آن را برای کاربر در شرایط مختلف راحت کرده‌اند. درواقع زمانی اسکات استین در تستی که انجام داد، بیان می‌کند که با قرار داشتن هدست بر روی سر به راحتی توانسته لحظه‌ای پیشانی خود را بخاراند و عینکش را تمیز کند و دوباره هدست را به حالت عادی بر روی سرش قرار دهد.

سخت افزار هدست واقعیت مجازی هولولنز 2 به خودی خود مانند هولولنز پیشین کامل است و نیازی به نوار اضافه‌تری برای برجای ماندن روی سر مانند مجیک لیپ وان 2295 دلاری ندارد که البته هزار دلار هم گران‌تر است اما واقعیت این است که مجیک لیپ وان دید بهتری نیز دارد. و بنابر نظر استین که آن‌ها را مورد تست قرار داده، کاربرپسندانه‌تر نیز است. اما با این حساب این کاربر می‌گوید نمی‌توانست با عینک از مجیک لیپ وان استفاده کند.

به‌طوری‌که مجیک لیپ وان لنز سفارشی برای این دسته از افراد دارد و آن‌ها می‌بایست آن را مورد استفاده قرار دهند. این در حالی است که با استفاده از هدست واقعیت مجازی هولولنز 2 نیازی به برداشتن عینک از روی چشم نیست و می‌توان به راحتی از این هدست حتی با داشتن عینک استفاده کرد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۴:۱۵ توسط:Polar bear موضوع: هدفون و هدست نظرات (0)