جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات فناوری و موبایل جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات فناوری و موبایل .

جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات فناوری و موبایل

روش های جدید کسب درآمد از وردپرس

چرا کسب درآمد از وردپرس ؟؟
بیش از 60 درصد سایت های کل دنیا و 90 درصد از سایت های ایرانی با وردپرس راه اندازی شده است این آمار نشان می دهد که چرا کسب درآمد از وردپرس حائز اهمیت می باشد.
در دوره روش های جدید کسب درآمد از وردپرس به شما 11 روش کسب درآمد از وردپرس آموزش داده می شود. که هرروش می تواند به شما هم درسطح آموزش و هم درآمدتان نتیجه مطلوبی را بدهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۱:۵۲ توسط:Polar bear موضوع: عمومی نظرات (0)

راهنمای خرید و ساخت صابون و انواع صابون ها

صابون، یک کالای اساسی برای هر خانه است. محصولات تولید کننده های صابون، همگی از اساسی ترین عناصر بهداشت شخصی هستند. کلمه “صابون” به طور کلی، یادآور تصاویری از صابون های حمام معمولی ای را که برای شست وشو استفاده می کنیم در ذهن است، اما انواع مختلف دیگری از صابون نیز وجود دارد.

صابون، نمکِ اسیدهای چرب است. صابون ها فقط به عنوان مواد پاک کننده ای که همه ما برای بهداشت شخصی خود از آن‌ها استفاده می‌کنیم، نیستند؛ با آنها می توان تقریباً هر سطحی را تمیز کرد. صابون ها را بر اساس نوع استفاده و نوع سطوحی که برای تمیز کردن استفاده می شوند، طبقه بندی می کنند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۴:۴۵ توسط:Polar bear موضوع: عمومی نظرات (0)

8 فروشگاه برتر کولرگازی تاپ فروش ال جی

کولرگازی ال جی از جمله وسایل گرمایشی است که به ما کمک می‌کند تا یک محیط با دمای استاندارد داشته باشیم. دمای استاندارد برای انسان معمولاً بین 20 تا 26 درجه سانتیگراد است. با شروع فصل سرما، یکی از اقداماتی که باید در اسرع وقت انجام دهیم تهیه سیستم گرمایش منزل است. اگر از سیستم تهویه مطبوع LG استفاده می‌کنید، توصیه می‌کنیم با رعایت دستورالعمل‌های موجود در این راهنمای، تهویه هوا خود را به راحتی روشن کرده و تنظیمات لازم را انجام دهید. اگر سیستم تهویه مطبوع شما از گرما کافی یا گرمای کافی برخوردار نیست، بهتر است به موارد ذکر شده در ادامه مطلب توجه کنید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۸:۴۹ توسط:Polar bear موضوع: عمومی نظرات (0)