جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات فناوری و موبایل جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات فناوری و موبایل .

جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات فناوری و موبایل

چگونه یک هدفون خوب انتخاب کنیم؟ (بخش اول)

شما نمی‌توانید یک ایرفون را که کیفیت صدای خوبی داشته باشد با قیمت ارزانی خریداری کنید. ایرفون های ارزان قیمت صدای نامتعادلی دارند و محدودیت فقدان باس خود را با انتشار صداهای تند در فرکانس‌های متوسط و زیاد جبران می‌کنند. علی رغم این تفاسیر شما می‌توانید یک ایرفون خوب را به یک میکروفون و ابزارهای کنترلی دارای آرایش خطی مجهز شده باشد، با پرداخت بهای مناسبی خریداری کنید.

هدفون های رو گوشی

این نوع هدفون ها به دسته های مختلفی تقسیم می شوند و از کیفیت و قدرت صدای بالایی بر خوردارند.

این هدفون ها در ظاهر شبیه به هدفون هایی هستند که دور گوش قرار می‌گیرند، با این تفاوت که نحوه قرارگیری آن‌ها بر روی سر کاربر فرق دارد. هدفون های رو گوشی به جای این که با یک بالشتک نرم گوش شما را در بر بگیرند، یک عایق سبک را در اطراف گوش شما ایجاد می‌کنند، به همین دلیل قابلیت ایزوله سازی نویز در آن‌ها نسبت به هدفون های دور گوشی و داخل گوشی کمتر است. این مشخصه برخی از کاربران را نسبت به خریدن هدفون های رو گوشی منصرف می‌کند اما ویژگی‌های مثبتی را با خود به همراه دارد.

هدفون های رو گوشی به مراتب نسبت به هدفون های دور گوشی حمل پذیرتر هستند به همین دلیل محبوبیت بیشتری برای کاربرانی که سفر می‌کنند و به ورزش کردن علاقمند هستند، دارند. این هدفون ها برای استفاده در محیط‌های شهری بهتر هستند زیرا امکان شنیدن صدای ترافیک را نیز برای شما فراهم می‌کنند.

 


برچسب: هدفون های داخل گوش، هدفون های وایرلس، هدفون های دور گوشی، هدفون های رو گوشی، هدفون های کاهنده نویز، بهترین هدفون،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۲۴:۲۹ توسط:Polar bear موضوع: هدفون و هدست نظرات (0)