جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات فناوری و موبایل جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات فناوری و موبایل .

جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات فناوری و موبایل

قیمت تلویزیون 2021 سونی 55a80j خرید تلویزیون 4k سونی مدل 55a80j

 

ارتباط با فروشگاه دوزین کالا

از ویژگی های بسیار پرطرفدار  تلویزیون اولد سونی 55A80J این است که این محصول را می توان روی دیوار نیز نصب کرد و با طراحی شیک آن به خوبی با دکوراسیون منزل ست می شود. این محصول دارای حالت های مختلفی مانند Ambient Mode است و می توان از آن به عنوان تابلو استفاده نمود. این محصول دارای رنگ مشکی بوده و به راحتی با دیگر محصولات موجود در منزل و یا دکوراسیون داخلی ست می شود. تلویزیون OLED سونی 55A80J دارای تصاویر بسیار درخشان و زنده است و با بهره مندی از فناوری های بسیاری قادر است تصاویری زیبا و در عین حال بسیار غنی تولید نماید.

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی کالا کده فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کالا به صورت کاملا” سالم برای شما ارسال می شود .در صورتی که می خواهید از اصالت و سلامت کالا اطمینان حاصل کنید می توانید سرویس کار وارد آورده و از جانب شما کالا را تست کند و اطمینان حاصل کند که سالم است و ساخت کشور اصلی سازنده است.

قابلیت HIGH DYNAMIC RANGE یا HDR در OLED ها به نهایت دقت و تاثیر گذاری نایل آمده است چراکه همان طور که اشاره کردیم ، OLED امکان فرمان پیکسلی را داراست و برای هر پیکسل موتور پردازشگر یک فرمان و سیگنال خاص را متفاوت دیگر پیکسل ها اجرا می کند. دامنه دینامیکی بالا موجب نور پردازی دقیق تصویر و تمیز دادن سایه روشن ها از هم و در نتیجه عمق و شفافیت تصویر می شود.

سونی در تلویزیون سری 8 براویا از Apple AirPlay پشتیبانی می کند که اجازه می دهد محتوای گوشی ها و آیپدهایتان را با این تلویزیون به اشتراک بگذارید و این یکی از سریعترین روش های اشتراک گذاری می باشد. این برخلاف تلویزیون های دیگر است که کنتراست تنها در محدوده رنگ های سیاه و سفید جولان می داد، در این تلویزیون تمامی رنگ ها را زیر نظر دارد. با توجه به توضیحات بالا و فناوری های نامبرده معلوم شد که A80J بهترین کیفیت تصویر را دارد اما سونی به همین قانع نشده و در حیطه HDR از HDR10، HLG و دالبی ویژن نیز استفاده کرده است تا نور دهی و نمایش جزئیات در بهترین حالت ممکن ظاهر شوند.

📌 تلویزیون نئو کیولد سامسونگ QN90A با روشنایی صفحه عالی و ارائه کنترسا بهتر به نسبت QLED ها رقیبی سر سخت برای اولد ها می باشد(با پنل نمایشی متفاوت). از آن جایی که کنتراست بی نهایت باعث می شود روشنایی اولدها به نمایشگرهای با بک لایت نرسد نئو کیولد این ضعف را پوشش می دهد. QN90A گزینه ای با صدای بیشتر و عملکرد گیمینگ بهتر است اما سونی A80J یک اولد لاکچری است.

ابعاد تلویزیون های سونی 55 اینچ

این پردازنده تصاویری سریع، بدون لرزش و با بهترین کیفیت ممکن را به نمایش خواهد گذاشت. سرعت تصویر تلویزیون TU8500 در قیاس با رقبای خود بسیار بالاتر است و برای انجام بازی و یا تماشای فیلم‌های سریع، بهترین گزینه خرید است. سامسونگ همانند سایز تلویزیون‌های اسمارت دیگر خود از سیستم عامل Tizen بهره گرفته است که امکان تشخیص فرمان‌های صوتی، اشتراک گذاری با موبایل و قابلیت اتصال به اینترنت را برای کاربر میسر می‌سازد. کیفیت 4K2021صدا 20 وات120 هرتزLED / پنل VA2×USB سیستم عامل گوگل تی وی4×HDMIگیرنده داخلیساخت مالزیX90J از محصولات بسیار عالی تولید شده سال ۲۰۲۱ میلادی کمپانی سونی است.

چون منبع خاصی در این زمینه وجود ندارد و از طرفی به همه‌ی تلویزیون‌های تولید شده در داخل جهت مقایسه یا تست دسترسی نداریم نمی‌توان اظهار نظر قطعی در این باره داشت اما توصیه می‌کنم جهت کسب اطلاعات تکمیلی نیم‌نگاهی به مطلب بهترین برند تلویزیون ایرانی داشته باشید. تکنولوژی فوق می‌تواند پس از بررسی رزولوشن و کیفیت، در صورت یکسان نبودن این 2 با رزولوشن اصلی تلویزیون، پیکسل‌هایی را شبیه سازی کند تا تعداد پیکسل‌های محتوا به 8.3 میلیون و یا حداقل نزدیک به آن برسد.

با قرار گرفتن پیکسل‌های شبیه سازی شده در کنار پیکسل‌های اصلی، یک نواختی بین فریم‌های یک ویدئو و یا تصویر از بین نمی‌رود؛ بلکه بسیار بهتر از قبل شما را برای تماشای یک فیلم یا مستند همراهی می‌کند. ممتازکالا یکی از فروشگاه های برتر کشور است که در زمینه ی خرید و فروش لوازم خانگی من جمله تلویزیون، کولر گازی، یخچال، لباسشویی، ظرفشویی و سایر ملزومات آشپز خانه فعالیت دارد.

تعمیر و رفع ایراد تصویر پانل سامسونگ ، ال جی ، ایکس ویژن ، فیلیپس تمامی برندها 32 اینچ تا 75 اینچ با ایرادات رطوبت خوردگی ، کند شدن قسمتی از تصویر ، خطوط عم... از پخش فیلم های باکیفیت همراه با BRAVIA CORE included ، به طور انحصاری در تلویزیون های منتخب سونی ، لذت ببرید . تلویزیون ال جی 55UN8060 از نمایشگر 4K بهره گرفته است و می‌تواند تصاویری درخشان و سریع را به نمایش بگذارد و هر نوع مصرفی را پاسخگو باشد.

امکان پشتیبانی از فایل‌های HDR 10 Pro و HLG به یکی از برترین نقاط مثبت تلویزیون تبدیل شده است و بدون شک تصاویری با رنگ‌های عمیق و غنی را فراهم ساخته است. تلویزیون ارزان قیمت ال جی مدل LG 55US660، ارزانترین تلویزیون ال جی در سال 2020 است. این تلویزیون‌ها قیمت به مراتب پایین‌تر دارند اما در عین حال کیفیت مطلوب و بسیار مناسبی دارند. ال‌جی نیز در سال 2020 از جدیدترین نسل تلویزیون هتلی خود موسوم به LG 4K TV 55US660H رونمایی کرد.

خرید تلویزیون پرچمدار سونی 55A80J

تلویزیون آ 80 جی با پردازشگر هوشمندانه براویا XR هوشمند ، صدا و تصویر را به صورت چند بعدی پخش می کند. این پردازنده می فهمد که انسان چگونه می بیند و می شنود ، و ارائه یک تجربه کاملاً جدید را به بیننده القاء می کند و کاربر را کاملاً در صحنه غوطه ور کند.

یکی از ویژگی های خاص تلویزیون سونی A80J پایه های چند منظوره آن است.شما می توانید با استفاده از این قابلیت پایه ها را با چند حالت نصب کنید.یکی حالت استاندارد هست که شما را بیشتر بر روی تصاویر متمرکز می کند. جستجوی آسان و کنترل هوشمند در تلویزیون پرچمدار سونی 55A80J، بدون استفاده از ریموت و یا تایپ کردن می‌توانید به خواسته‌ی خود برسید.

فروش تلویزیون سونی A80J سایز 55 اینچ بانه

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا) می‌باشد. محتوا یا منبع شما هر چه باشد، از سرگرمی نزدیک به رزولوشن 4K با XR 4K Upscaling لذت خواهید برد. Cognitive Processor XR سونی به حجم عظیمی از داده ها دسترسی پیدا می کند و هوشمندانه بافت ها و جزئیات از دست رفته را برای تصاویر دنیای واقعی بازآفرینی می کند.

جزئیاتی مانند خز حیوانات را که به طور طبیعی تعریف شده اند و همچنین سطوح سنگ ها را کاملاً مشخص شده مشاهده کنید. سونی متاسفانه از تکنولوژی Super Mini-LED در تولیدات و محصولات خودش تا به امروز استفاده نکرده. سونی متاسفانه از تکنولوژی Mini-LED در تولیدات و محصولات خودش تا به امروز استفاده نکرده.

در تلویزیون های معمولی بدون در نظر گرفتن نور در یک اتاق، روشنایی ثابت می ماند و در نتیجه تصاویر تاریک یا روشن ایجاد می شوند.( از مدل های دیگر تلویزیون سری A سونی می توان به معرفی تلویزیون سونی A90J پرداخت که اطلاعاتش در سایت عمو نوروز قابل مشاهده است). تلویزیون 55 اینچ اولد سونی 4K اسمارت 2021 مدل 55A80J یکی از عالی ترین مدل های موجود در بازار است که در این مطلب به شما معرفی شد . این تلویزیون دارای ویژگی های عالی فنی و ظاهری است که در سال 2021 توسط شرکت سونی به بازار عرضه شد .

در زمان بازی باید به محتوای ثابت بازی ها توجه کرد که برای مدت زیادی روی صفحه نباشند. زمان مشخصی برای ایجاد پیکسل سوختگی در تصویر نیست و نمیتوان پیش بینی کرد که این اتفاق کی می افتد. Cognitive Processor XR سیگنال‌های 2K را نزدیک به وضوح واقعی 4K باز تولید می‌کند. با بهره‌گیری از فناوری XR Triluminos Pro™ زیبایی رنگ به خوبی نمایان می‌شود. پردازنده اجازه می‌دهد سایه‌های طبیعی و جزئیات دقیق حتی در صحنه‌های تاریک دیده شوند.

یکی دیگر از مشخصات تلویزیون سونی A80J قابلیت XR Super Resolution است، که با بهره گیری از این قابلیت، تلویزیون قادر است تصاویر منفرد را تفکیک کرده و تصویری واضح و واقعی را برای شما به نمایش بگذارد. کمپانی سونی با استفاده از اصطلاح Living Decor طراحی تلویزیون خود را در منزل شما به شکل زنده‌ای تغییر داده است. بدین معنی که صحنات نمایش داده شده بر روی تلویزیون سونی 55A80J در حالت سکون می‌توانید شبیه یک تابلوی زیبا جلوه‌ای متفاوت را به منزلتان ببخشد و اتاقتان از هر لحاظ زیباتر به نظر برسد.

در این محصول وجود یک سنسور نوری توانسته میزان نوردهی تصویر را به گونه‌ای تنظیم کند که شما در هر نقطه‌ای نسبت به تلویزیون سطح نوردهی مناسبی را داشته و نگران اذیت شدن چشمانتان نباشید. طراحی یک محصول و ظاهر آن همواره فاکتوری مهم برای خلق آن بوده است که توانسته چشم مخاطبان بسیاری را به سمت خود سوق دهد.

همچنین انواع ابزار آلات مانند اره برقی، دستگاه جوش، قیچی، کارواش و پخچال ماشین را برای آقایان و علاقمندان به کارهای فنی ارائه کرده است. در یک کلام دی جی بانه گلچینی از بهترین محصولات برندهای معتبر جهانی مانند سونی، سامسونگ، ال جی، پاناسونیک، فیلیپس، مولینکس. تلویزیون سونی A80J سایز 55 اینچ از قدرتمند ترین پردازنده سونی یعنی پردازنده Cognitive XR برخوردار است.


برچسب: تلویزیون سونی ۶۵ اینچ 80j، تلویزیون سونی 2021، تلویزیون سونی 65x95j، تلویزیون سونی سری j، تلویزیون سونی a9j، تلویزیون سونی a9h، تلویزیون سونی a8h، قیمت تلویزیون سونی 55a90j، تلویزیون 120 هرتز سونی، تلویزیون 55 اینچ سونی،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۲:۲۲ توسط:Polar bear موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)