جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات فناوری و موبایل جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات فناوری و موبایل .

جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات فناوری و موبایل

8 فروشگاه برتر کولرگازی تاپ فروش ال جی

درجه حرارات کولرگازی ال جی LG در حالت گرمایش به چه شکل تنظیم می‌شود؟

کولرگازی ال جی و دامنه دمایی که در اکثر مدلهای تهویه مطبوع ال جی برای حالت گرمایشی قابل انتخاب است 16 تا 30 درجه است. برای تنظیم دمای اتاق، درجه را با کلید Temp انتخاب کنید، که در واقع برابر با نمادهای تنظیم دما است. 30 درجه گرمترین حالت و 16 درجه سردترین حالت است.

تنظیم کولرگازی ال جی بر روی حالت گرمایش

ابتدا باید بدانید سیستم تهویه شما مجهز به حالت گرمایش است یا نه. بهتر است در مورد این کتابچه راهنمای کاربر یا پشتیبانی محصول به سایت ما مراجعه کنید. اگر سیستم تهویه مطبوع شما مجهز به سیستم گرمایشی است، برای انجام تنظیمات حالت گرمایش، مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا کلید تنظیم دما را انتخاب کنید. این کلید یا گزینه Mode است یا با چهار نماد (خورشید، قطره، نیم رخ، ستاره) مشخص شده است. سپس علامت خورشید را انتخاب کنید. چند بار فشار دادن کلید حالت گزینه خورشید را فعال می‌کند.

چه عواملی باعث می‌شود گاهی کولرگازی ال جی گرمای مطلوبی نداشته باشد؟

علت عملکرد پیش گرمایش کولرگازی ال جی Hot start چیست؟

هنگامی که دستگاه را در حالت گرمایش روشن می‌کنید، تهویه هوا ابتدا وارد مرحله شروع گرم می‌شود. این عملکرد برای جلوگیری از فرار هوای سرد از دریچه خروجی تهویه هوا است. بنابراین دستگاه در ابتدا منفجر نمی‌شود و بعد از مدتی شروع به کار می‌کند. این طبیعی است و در تهویه هوا مشکلی ندارد.

در طی این عملیات، دمپر تهویه هوا برای لحظه‌ای باز می‌شود و سپس در وضعیت نیمه باز قرار می‌گیرد. تا دمای داخل پنل تهویه مطبوع به 28 درجه سانتیگراد نرسد. پس از اینکه دمای داخلی تهویه هوا به 28 درجه سانتیگراد رسید، دمپر باز می‌شود و تهویه هوا گرم می‌شود. در مرحله پیش گرمکن فن پنل تهویه هوا خاموش است و موتور تهویه هوا (کمپرسور) و همچنین فن دستگاه تهویه هوا خارجی (فن کندانسور) روشن هستند. در برخی مدل‌ها، این عملکرد با گزینه Pre Heating پنل تهویه هوا نمایش داده می‌شود.

چرا عملیات یخ زدایی کولرگازی ال جی (Defrost) مانع گرمادهی می‌شود؟

هنگامی که دستگاه در حالت گرمایش کار می‌کند، گرمای پنل را خاموش می‌کند و سرما را از دستگاه خارجی خارج می‌کند. این چرخه پس از مدتی باعث یخ زدگی و دمای پایین در ناحیه کندانسور (کویل ها در دستگاه خارجی) تهویه هوا می‌شود. در این زمان، پنل تهویه هوا متوقف می‌شود و دیگر گرم نمی‌شود. این توقف به دلیل عملکرد یخ زدایی است که بطور خودکار انجام می‌شود.

برای یخ زدگی لوله‌ها و افزایش دما در ناحیه کندانسور، سیستم تهویه هوا به طور خودکار چرخه وظیفه را برعکس می‌کند و گاز داغ را به لوله‌های واحد فضای بیرونی هدایت می‌کند تا یخ‌ها را ذوب کرده و دمای آن را در ناحیه واحد فضای بیرون افزایش دهد. این یک عملکرد Defrost است و یک روند طبیعی در عملکرد دستگاه است. به این ترتیب، دستگاه دوباره وارد مدار گرمایش می‌شود و باد دوباره گرم می‌شود. هنگامی که سیستم تهویه هوا در حالت یخ زدگی کار می‌کند، کمپرسور (موتور) روشن است، اما فن پنل داخلی و خارجی خاموش است.

عملکرد یخ زدگی بیشتر در روزهای سرد رخ می‌دهد و طبیعی است. در روزهای بسیار سرد و برفی تعداد دفعاتی که سیستم تهویه هوا وارد مرحله عملیات یخ زدگی می‌شود بیشتر است. نمادی برای این قطره و ستاره‌ای است که در پنل تهویه هوا ظاهر می‌شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۸:۴۹ توسط:Polar bear موضوع: عمومی نظرات (0)