جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات فناوری و موبایل جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات فناوری و موبایل .

جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات فناوری و موبایل

نگاهی به هدست هولولنز 2 ؛ جادوی واقعی مایکروسافت (بخش 3)

ردیاب چشمی: یک گام فراتر از مغز؟

ردیاب چشمی یکی از فاکتورهای مهم در فناوری‌هایی همچون واقعیت مجازی و واقعیت افزوده محسوب نمی‌شود. اما به هر حال موضوع قابل توجهی است. گفتنی است که هدست واقعیت مجازی هولولنز اولیه به ویژگی ردیاب چشمی مجهز نبود. اما از طرفی ما شاهد این ویژگی در هدست مجیک لیپ وان و هدست‌های هدفمندتر واقعیت مجازی مانند هدست Vive Pro Eye اچ تی سی و Varjo VR-1 بودیم که این محصولات، آغازگر بکارگیری ویژگی یاد شده نیز محسوب می‌شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۱:۳۳ توسط:Polar bear موضوع: هدفون و هدست نظرات (0)

کدام مدل لپ تاپ لنوو را بخریم؟

شرکت فناوری چند ملیتی لنوو در هنگ کنگ فعالیت هایی مثل تولید کامپیوتر، گوشی و تبلت و تلویزیون هوشمند، سرور و انواع نرم افزار آی تی را دنبال می کند. لنوو یکی از پرفروش ترین شرکت های تولید لپ تاپ که محصولات آن به بسیاری از کشور ها از جمله ایران صادر می شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۸:۳۸ توسط:Polar bear موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

نگاهی به هدست هولولنز 2 ؛ جادوی واقعی مایکروسافت (بخش 2)

هدست واقعیت افزورده هولولنز 2 ، یک جادوی کاربردی

امروزه دیگر واقعیت افزوده به مانند رویای خیالی نیست. درواقع این فناوری بخشی است که سه مورد عبارت‌اند از: ردیابی چشم، زاویه دید وسیع‌تر و ردیابی دست بهتر.

توسط گوگل و اپل در گوشی‌هایشان نیز گشترش یافته و بسیاری از سازندگان هدست‌ها نظیر مجیک لیپ، گام‌های امیدوارکننده‌ای را در این زمینه برداشته‌اند. این شرکت‌ها در این راستا توانسته‌اند هدست‌هایی که استفاده‌های راحت‌تری دارند و تعامل بهتری را با هلوگرام و اشیای دیجیتال به ارمغان می‌آورند، تولید کنند.

هولولنز اولیه دستگاه و هدست واقعیت مجازی پیشرفته‌ای محسوب می‌شود. چرا که از طراحی منحصربه‌فردی در کنار اینکه بی سیم و همچنین بدون هیچ اتصالی بود، پشتیبانی می‌کرد. با این حساب نسخه دوم این هدست یعنی هولولنز 2 محصولی جدید نیست اما سه ویژگی کلیدی دارد که باعث می‌شود تا ببینیم که با یک محصول مدرن و پیشرفته روبه‌رو هستیم. این


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۴:۱۵ توسط:Polar bear موضوع: هدفون و هدست نظرات (0)

روش های جدید کسب درآمد از وردپرس

چرا کسب درآمد از وردپرس ؟؟
بیش از 60 درصد سایت های کل دنیا و 90 درصد از سایت های ایرانی با وردپرس راه اندازی شده است این آمار نشان می دهد که چرا کسب درآمد از وردپرس حائز اهمیت می باشد.
در دوره روش های جدید کسب درآمد از وردپرس به شما 11 روش کسب درآمد از وردپرس آموزش داده می شود. که هرروش می تواند به شما هم درسطح آموزش و هم درآمدتان نتیجه مطلوبی را بدهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۱:۵۲ توسط:Polar bear موضوع: عمومی نظرات (0)

نگاهی به هدست هولولنز 2 ؛ جادوی واقعی مایکروسافت (بخش 1)

هولولنز 2 هدست واقعیت مجازی مایکروسافت است که ارتقای چشمگیری در بخش بکارگیری سرویس‌های ابری، پهنای باند و طراحی نسبت به نسخه پیشین خود داشته است. در ادامه، هولولنز جدید را مورد بررسی دقیق و همه‌جانبه قرار خواهیم دارد. مایکروسافت هولولنز دست پر برگشته است. نسخه جدید مایکروسافت هولولنز که حاصل سه سال ادغام هدست با فناوری واقعیت مجازی است. پس از انتشار تیزر مربوطه، اکنون هولولنز 2 با قیمت 3500 دلار قابل سفارش است که البته در اواخر سال میلادی جاری عرضه می‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۱:۱۰ توسط:Polar bear موضوع: هدفون و هدست نظرات (0)

قیمت تلویزیون 2021 سونی 55a80j خرید تلویزیون 4k سونی مدل 55a80j

سیستم عامل آن سیستم عامل اندروید با ویژگی‌های بسیاری است که برای این تلویزیون قرار داده شده است. اگر محصولی با کیفیت را می‌خواهید و یا قصد خرید جهیزیه را دارید این تلویزیون این محصول را به شما معرفی می‌کنم و برای سفارش آن تنها کافی است با شماره‌ تماس‌های بر روی سایت تماس بگیرید. با ارزش بسیار بالا و اختلاف زیاد با سایر برندهای دیگر، سونی در صدر معتبرترین برند در دنیای دیجیتال و تلویزیون است.


برچسب: تلویزیون سونی ۶۵ اینچ 80j، تلویزیون سونی 2021، تلویزیون سونی 65x95j، تلویزیون سونی سری j، تلویزیون سونی a9j، تلویزیون سونی a9h، تلویزیون سونی a8h، قیمت تلویزیون سونی 55a90j، تلویزیون 120 هرتز سونی، تلویزیون 55 اینچ سونی،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۲:۲۲ توسط:Polar bear موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

معرفی برنامه Reality Composer اپل برای واقعیت افزوده

اپل در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان خود که در نخستین روزهای ژوئن سال جاری میلادی برگزار شد، علاوه بر رونمایی از نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان iOS 13 و iPadOS، پلتفرم‌های واقعیت افزوده ARKit 3 و RealityKit را نیز معرفی کرده بود. حال این کمپانی از ارائه اپلیکیشن واقعیت افزوده Reality Composer برای توسعه‌دهندگان آیفون و آی‌پد خبر داده است. هدف از این برنامه کاربردی کمک به فعالان حوزه واقعیت افزوده برای تولید سریع و ارتقاء محتوای سه‌بعدی، صحنه‌های تعاملی و انیمیشن عنوان شده است. همچنین پس از نصب برنامه، می‌توان آن را با استفاده از محیط توسعه Xcode یا ارسال به AR Quick Look با اپ‌های دیگر یکپارچه ساخت.

در ادامه با مهم‌ترین ویژگی‌های اپلیکیشن واقعیت افزوده Reality Composer AR آشنا خواهیم شد.


برچسب: نرم افزار Software ، واقعیت افزوده Augmented Reality ، اپل Apple،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۹:۳۱ توسط:Polar bear موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

راهنمای خرید و ساخت صابون و انواع صابون ها

صابون، یک کالای اساسی برای هر خانه است. محصولات تولید کننده های صابون، همگی از اساسی ترین عناصر بهداشت شخصی هستند. کلمه “صابون” به طور کلی، یادآور تصاویری از صابون های حمام معمولی ای را که برای شست وشو استفاده می کنیم در ذهن است، اما انواع مختلف دیگری از صابون نیز وجود دارد.

صابون، نمکِ اسیدهای چرب است. صابون ها فقط به عنوان مواد پاک کننده ای که همه ما برای بهداشت شخصی خود از آن‌ها استفاده می‌کنیم، نیستند؛ با آنها می توان تقریباً هر سطحی را تمیز کرد. صابون ها را بر اساس نوع استفاده و نوع سطوحی که برای تمیز کردن استفاده می شوند، طبقه بندی می کنند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۴:۴۵ توسط:Polar bear موضوع: عمومی نظرات (0)

8 فروشگاه برتر کولرگازی تاپ فروش ال جی

کولرگازی ال جی از جمله وسایل گرمایشی است که به ما کمک می‌کند تا یک محیط با دمای استاندارد داشته باشیم. دمای استاندارد برای انسان معمولاً بین 20 تا 26 درجه سانتیگراد است. با شروع فصل سرما، یکی از اقداماتی که باید در اسرع وقت انجام دهیم تهیه سیستم گرمایش منزل است. اگر از سیستم تهویه مطبوع LG استفاده می‌کنید، توصیه می‌کنیم با رعایت دستورالعمل‌های موجود در این راهنمای، تهویه هوا خود را به راحتی روشن کرده و تنظیمات لازم را انجام دهید. اگر سیستم تهویه مطبوع شما از گرما کافی یا گرمای کافی برخوردار نیست، بهتر است به موارد ذکر شده در ادامه مطلب توجه کنید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۸:۴۹ توسط:Polar bear موضوع: عمومی نظرات (0)

معنی رپرتاژ چیست از سایت رکس سو

در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز، نمیتوان به فکر فعالیت در دنیای آنلاین بود اما به سئو و بهینه سازی سایت اهمیت نداد. رقبا هر روز قوی تر می شوند و رتبه خود را در موتورهای جستجو بالا می برند. در نتیجه اگر نتوان در نتایج برتر موتورهای جستجو جایگاهی داشت کسب و کار آنلاین خود را بایستی یک کسب و کار شکست خورده دانست.

شما از طریق رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که از موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی و یکی از ارکان اصلی سئو سایت است، می توانید محصولات و خدمات خود را همراه با تصاویر و لینک های باکیفیت در سایت های پربازدید و با رنک بالا منتشر نمایید. تبلیغ رپورتاژ آگهی علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، بر روی سئو و بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر به سزایی دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۲:۱۲ توسط:Polar bear موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)